Friday, July 30, 2010

bila puasa susu jadi banyak

hehe...korang percaya x? betol ni aku ckp..tu aku la..org lain aku tak tau..hehehe

baru ni kn aku pulun ganti puasa aku setengah bulan..lame jugak tu kn..n alhamdulillah sepanjang puasa aku siap leh kumpul stok ebm aku..kalo korang nak tahu..sejak aafiya masuk umur setahun aku dh xde stok ebm..huhuhuhu..aku hanya gamble aje pam arini tuk die minum esok..alhamdullilah cukup dan xpenah lg aafiya minum susu lain selain SUSU IBU!

aku x tau la ape puncanye bila puasa susu aku jd byk..(byk dlm erti kate org2 cm aku ni yg skali pam paling byk pn 6oz tuk kedua2 B aku ye... diulang skali lg..PALING BYK..paling ckit aku malas la nk gtau,,tu rahsia aku..hehe..janji aafiya cukup minum dah..hhoho....bkn byk smpi 10oz tiap kali pam..tu pn time pg je..kalo petang2 u dpt la 3oz tuk ke22 B..hehe..alhamdulillah..bersyukur sgt2 aku...)

ok back pasal puasa tu..myb sebab aku pam mase lepas bersahur tu kot..kalo pam time tu dpt byk jugk tau..dlm 5oz sebelah B..seblah lg aku x pam..kasi aafiya direk je..mungkin pasal tu la kot aku leh buat stok..kt opis pam cm bese aje..

hehe..ok2 xyah kecoh2..xdak mende pon sebenarnye..memng patut pon aku pam time2 subuh tu kn kalo ari xpuasa pn..time tu la hormon(hormon ke?) tgh mencanak naik kn..tp aku always terlajak daa....xsempat le aku ngepam time tu..huhu

insyaAllah bulan puasa x lama lg ni aku nk buat cmtu la..hehe..byk hikmah kn puasa ni..thank you Allah!

3 comments:

  1. yelah tu za...ade hikmah Allah tu..w/pun pose,susu tetap ade...hehe..smoge kita dapat same2 kumpul stok bulan puase ni...amin...

    ReplyDelete
  2. sy tak tahu byk ke tak sbb takde buat stok pun. dah duk rmh je kan..direct je la tapi alhamdulillah cukup je :)

    ReplyDelete