Wednesday, July 21, 2010

first time pam kt tempat sendiri

jeles aku tgk dorang2 yg leh pam kt tmpat sndiri je..
aku mcm2 tmpat dh aku bantai p pam..hehe
tp arini aku rase macam malas sgt nk bergerak dr tmpt aku

pastu pulak line cm clear je arini
dak opis aku yg duk seblh aku ni xmai arini..
opkos la lelaki..kalo pompuan dh lame aku buat projek kt tmpat aku jek..haha

pastu pulak kt wing aku ni lampu prob..
satu wing bergelap
dpt cahaya dr wing sebelah n dorang bukak itu langsir

ni ler tmpat aku..agak gelap kn..so leh ler aku berprojek ng aman..hikhik

aku pon ape lg...........
projek baik punya!
muahahahaha..
leh la aku berpesbuk smbil mengepam
xdok la boring sgt dok
hihihihi

alhamdulillah..aafiya dh pn berumur 15 bulan 6 hari
dan masih lg fully bestfeed
walaupon hanya pam arini tuk gune besok aje
Allah itu Maha Pemurah dan Berkuasa
DIA bg jugak kt aku susu yg terbaik tuk anak aku ni..
alhamdulillah yaAllah..
Kau murahkanlah rezeki anakku sentiasa yaAllah perbanyakkanlah susuku untuk aafiya membesar sehingga 2 tahun seperti yg disyariatkan olehMU yaAllah..aminnn

No comments:

Post a Comment