Thursday, July 29, 2010

kembali

salam semua..
semoga kalian semua berada dalam rahmatNya sentiasa

dh lame x menulis ni biasanya idea pon beku..tp nk tulis jugak..hehe
last entry aku aritu pasal aku tgk baby kena buang..
bkn tgk kt tv or tenet ke pe tau..
tgk live tu..huhuhuh
terbayang2 weh..
baby tu dh meninggal pon mse dorang jumpe tu

mlm tu aku memng xleh nk tdo pon..
xngantuk lasung..
so aku teruskn je maen tenet.
aafiya ng abahnye dh lena dh..

dlm kol 1 lebih tu aku pn masuk bilik jugak la join dorang tdo..
pastu aku dgr cm bising2 kt bawah..
umah aku umah bertingkat2 ye..harap maklum..;)
aku duk tingkat 4..
memule cm mlas je nk tgk bwah..
pastu bgn jugak la..
xpuas ati xtau pe yg jd..

bukak tingkap tgk de 3 buah kete polis..
n org ramai duk kerumun..
memula aku duk igt org bergaduh
pasal aritu pon de org gaduh kt kaw tu jugak..
ni bukn kawasan pangsapuri aku tinggal..
ni flat Sri Kelantan kt seblah umah aku ni
aku duk umh paling ujung memng jelas la nampak flat sebelah tu

aku pon p kejut hubby..
kami same2 tgk kt bawah
hubby xperasan de baby tu kt ctu
aku yg memula perasan

menjerit aku peluk lengan hubby bile nampak de baby terbaring beralaskan kain batik!
aku perati betol2 memng baby tu dh x bergerak dh
polis duk siasat2 la kt baby tu
dibiarnye baby tu terbongkang cmtu..
sedih aku tgk...
smpi nagis2 aku mlm tu..
lame jugak la aku nagis..
aku tggu kt tingkap tu smpai polis siap bungkus ng plastik itam n bwak masuk kete
huhuhuhuhu
smpi ati dorang ni kn..
baby tu comel sgt..
putih gebu..
aku angarkn baby tu berat dlm 3kg++
ng rambut itam lebatnye...
hurmmmmmmmm..
smpi ati dorang buat cmni..sedih sgt2 tau..

selanjutnye kt Berita Harian 24/07/10 ni:

2010/07/24

KUALA LUMPUR: Mayat bayi perempuan baru lahir yang dibungkus dalam beg plastik ditemui bersama longgokan sampah di Flat Sri Kelantan, Bandar Baru Sentul di sini, malam tadi.

Mayat yang masih bertali pusat dan diselimut dengan kain batik itu ditemui dalam tong sampah pada jam 10 malam tadi oleh pengutip barangan lusuh ketika menggeledah tong sampah di flat itu.

"Ketika lelaki itu menggeledah tong sampah untuk mencari barang yang boleh dikitar semula, dia menemui satu bungkusan plastik yang berisi mayat bayi itu bersama urinya," kata Ketua Polis Daerah Sentul ACP Zakaria Pagan ketika dihubungi hari ini.
Beliau berkata, polis tidak menolak kemungkinan bayi itu dibuang dalam tempoh kurang dari empat jam sebelum mayatnya ditemui.

Mayat bayi itu dihantar ke Hospital Kuala Lumpur (HKL) untuk bedah siasat dan polis meminta orang ramai yang mempunyai maklumat mengenai kejadian itu supaya menghubungi balai polis berhampiran bagi membantu siasatan.

2 comments:

  1. eeii...jahatnyer dorang ni! sedey dgr citer zaza...sampai hati bt camtu kan! JAHAT

    ReplyDelete
  2. manusia skrang lbh kejam dr bntg....geram btoooiiiiiii

    ReplyDelete