Wednesday, July 21, 2010

aku punye baju

hoho..aku dh lame x mnyoping baju tuk diri senriri
xpercaya?? tny laki aku..hehe
betol ni..bkn main2..
bkn xcukup bajet ke hape
tp ntah la
memng xdok mood pn nk nyoping baju sndiri
asik2 baju si Yaya(my MIL pagil name ni) tu
and oso xdok yg berkenan kt hati weh

tp aritu jumpe design baju muslimah ni kt fb wife kawan opis laki aku
uishhh..terus berkenan weh
kihkihkih..
terus ai rembat 3 lai terus u!
haha..meroyan aku tgk baju2 cmni..
dh lame aku cr yg stail muslimah gini..

yg itam putih ni lengan die panjang cikit..xpe2 aku kn dh de sewing machine..nt aku oter2 cket..hehe

yg ni dh ok

and yg ni pon dh ok..tggu nk basuh dulu baru leh melaram..

kain die best..sejukkk je..hehehe..100% cotton
emmm..sape yg nk beli baju2 muslimah leh la p jenguk fb Busana Shafinas

***pic from fb Busana Shafinas

No comments:

Post a Comment