Friday, September 14, 2012

Nak active ber blog semula

Assalamualaikum...hehehe...seperti tajuk kt atas dengan ini daku ishtiharkan bahawasanya daku nak active ber blog semula...kuikuikui...

Sempena hari Jumaat yg mulia ini..daku bertekad mahu menulis kembali...tulias pasal ape tu aku xtau lg...keh keh keh...

hok sebenornye kan...sebenornye kan...huhu...kesian kt aku tau...

aku baru terkial2 nk register Nuffnang!! huaaaaaaaaaa........blog aku ni kira dh lame jugok la wujudnye...tp x penah pulok aku nk reg Nuffnang...

ok2..nanti dh siap aku masukkan kt sini k...lame dh aku x korek2 coding kt dlm blogspot ni...dulu aku sgt suka main2 ng coding, tukar2 layout bagai....huiishh x sabor rasenye nk korek mengorek coding2 dlm ni...
nak kasi touch up2 cket biar napok lawooo gitueeeeeeww..hahahaha

jangan la hangat2 taik ayam je weh....huhu

ok aku chow dulu...nak smbung register Nuffnang ni...sangkut kat "Please describe your blog and yourself in no more than 100 words"........adeehhhhh...lame dh aku x mengarang kot English ni...take time cket lol...hahaha......ok tata...Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment