Thursday, September 20, 2012

Kakak dan Adik

Perangai kakak berubah sangat2 lepas aku bersalinkn si Adik...perasaan jeles die tu lain mcm sgt..suke tarik perhatian aku ng abah die...tp cara tarik perhatian tu buat aku ng abah die hilang sabar...huhuhuhuhu...cian btol la ank sulung aku ni...asikkk la kena marah sokmo..mama mintak maap sayang..mama tau mama x patut marah2 kamu..uwaaaa...lpas mrah2 mesti aku nyesal..aku peluk die balik, cium ketat2..:)


kakak ni kan dengki sgt ng adik tau..kadang tu bukan dengki..die geram pon ade...haihhh x paham jugak la aku pon...tp adik pon suke jugok kianat kt kakak..tarik2 rambut kakak la..hehehe



tp lately aku tgk adik adik mcm happy sgt bila kakak main2 ng die..tgh nenen pon kalo dgr suara kakak sanggup benti tgk kakak buat apa..tgk kakak die nyanyi-ntah-hape2-lagu pon dok ngekek gelak..padahal si Adik ni jenis yg susah sgt nk gelak nk senyum..masyaaaaaammmm je sokmo..huhu

 Tapi yang pasti..........aku totap la sayang sgt2 kt ank2 aku ni (ehhhh....ade ke org x syg ank oi?)...aku doakan dorang berdua ni rapat serapatnye..saling sayang menyayangi satu sama lain..eh rindu pulok kt deme nih...duk kt taska baik2 ye sayang2 mama..mama abah love uols soooooo much!!


No comments:

Post a Comment