Tuesday, November 22, 2011

Tahniah Harimau Muda!

fuh!! x terlambat rasanya nk wish tahniah kt team Harimau Muda kita!!!! tahniah!! tahniah!! dan tahniah!!! Pingat Emas paling berharga bg aku tuk sukan SEA kali ni...wlopon x dpt jd juara keseluruhan sukan SEA..tp bg aku kemengan pingat Emas untuk BOLA adalah kemenangan yg xdpt ditandingi oleh mane2 kemenangan lain...hahahahhaha...tetiba aku bercakap pasal sukan pasal bola lak...kuikuikui

giler xcited ok tgk bola mlm td...mcm2 perasaan ada..lebih dr perasaan nk beranak lak aku rase...adoi...bila mesia dpt gol yg pertama tu aku punye jerittttttttttttttttttttt...............mak aih!!!!!!!!!!!! sikit lg nk terberanak kot...hahahaha...kesian adik kt dlm ni asik terkejut je...Aafiya pon asik ckp terkejut je bila aku n hubby duk jerit2...game mlm td aku rase game yg paling penat paling scary penah aku tgk rasenye...aku ni bukan la kaki bola sgt..tp skang ni aku suka tgk Malaysia main...paling aku suka tgk adalah................................KHAIRUL FAHMI CHE MAT!!!!!!!!!!!!!!!!!! muahahaha...sampi aku tergedik2 epan tv bila camera fokus kt muka die...kikikikiki...sikit lagi nk kena sepak ng laki aku...muahahahhaha...

ok la xleh lebih2 sgt ckp pasal bola ni...kang x jd keje aku arini...ape2 pon tahniah skali lagi Harimau Muda..game yg sgt best!! MALAYSIA menang penalti 4 - 3 melawan Indonesia....akhir kata...Fakri oh Fakri....next time kamu x payah main la ye...xpasal2 aku duk ngutuk ko je mlm td n game b4 ni...huhuhuhu...mintak maaf la byk2..peace!!:)

No comments:

Post a Comment