Monday, November 14, 2011

perihal kakak Aafiya...

kakak oh kakak...boleh pulak harini die ckp xnak g skul..bila mama ckp mama nk g keje dh ni..die leh lak ckp xpe..die nk duk rumah sorang2..alahaii anak..cian kamu kn..mesti xpuas lg 2 hari duk berkepit ng mama n abah...kalo la boleh mama x payah keje..hari2 leh berkepit ngan mama kn..
dh la skang ni pangai dh lain mcm aje..dh tambah matured pon ade..kalo berckp tu mcm sume benda dh tau..elok aje susun ayat..hehe..hmmm...ganas pon ada..kuat majuk pon ade..makin manja pon ada..terbaru tetiba nk minum susu pkai botol..haissshh..padahal dh lame tau die minum susu pkai cawan je..(die memang minum fresh milk lpas dh stop bf)..layan aje la nak oi..
tapi banyak pulak die minum susu bila pkai botol ni..ralit agaknye..hehe


ok itu saja perihal kakak..sebenarnye tgh xde mood nk kerja arini..rindu kat kakak..oh lupe..satu lagi..semalam time solat asar kot. aku ajak die solat skali.
aku cam biasa la solat..die pon solat la care die..x ikut pergerakan aku ponn..die solat sndri..skali aku dgr dh bagi salam..haha.(nampak sgt aku x kusyuk...uhuk uhuk..)
lpas bg salam die tadah tangan n berdoa..skali aku dgr die bace doa makan..kahkahakahkah...pastu d ikuti dgn doa nak tidor..muahahahahaha....nk tergelak aku dbuatnye tngah2 solat tu..aduhhh anak..
kamu bantai aje ye doa papepon..janji doa ye..hahaha..dh dua doa tu aje yg die tau takat ni..blasah aje la sayang..hehe..




mama sayang kamu sgt2 Nur Aafiya Zulaikha binti Anas...muasshh!! muaasshhh!!!

No comments:

Post a Comment