Saturday, April 3, 2010

mengamuk nak medela FS..haha

hoho..bru balik dr playground..balik2 je terus nenen n tido..arini cm dh xdemam dh..arap2 dh abis la episod demam tu ye..lega cket hati aku nih..ala..td de je amik gmbar puteri comel nih..usb cable lak xda nk transfer.hampeh.hmm xpe la..

hmmm..ni nk cite aritu mase aafiya demam ari rabu tu aku x p opis..n ari b4 tu ade kejadian mengamuk cket ng cik suamiku..haha..ayat cm xleh blah..bkn mengamuk cm org giler ilang akal tu ye..tp ade jugak la cm ilang akal cket..kehkeh..sbnrye aku ngamuk kt cik suami nk kan Medela FS tuuuu...hahahahahahaha..siot je bini..smpi mlm tu aku xleh tdo..n terpaksa lah cik suami mempersetujuinya..hahhaa..baru la aku leh tdo ng amannye..kehkeh!

esoknye tu cik suami survey ler FS tu..dh dekat nk kompem nk beli tetiba aku mai berpk secara akal yg waras cket..hehe..duk pk..duk pk..hmmmmmmm...xpayah la kot..aku dh ade spectra 3 yg besar gedabak dh banyak berjasa kt aku tuh..wt pe nk beli lg..lain la kalo rosak ke pe kn..leh la consider..

hmm..keputusan aku muktamad lah..xyah beli la FS tuh..lega laki aku..haha..xikut kn mengamuk sakan pulak bini die yg byk songeh nih..kuikuikui..i lup u cik suamiku sayang!

astukn biler dh xleh shoping FS tu rase cm xbest la pulak xdpt pe2....hehehe...dasar tamak haloba! ok2..aku dh lme x beli gadget2 bf ni tau..

so lpas lunch ari aafiya demam tuh cik suami ajak p kedai terus..xyah beli on9 la.lambat.lgpun aku nk pki time g kursus mgu dpan.ktrog p kt fabulousmom kt TTDI.

n kt sana aku telah merembat ini haa...


MLO punye back pack..aku xdak lg beg cmnih..bese aku bwak s3 ku itu ng beg yg bese2 je..ala beg skolah aku dulu..hehe..

n ade la aku tmbah lg

tu ank dara aku tgh cek barang2 ok ke x..hoho..aku beli MLO storage bottle, joy angel storage bag n nursing bra 2 lai..hoho..senang hati betol rase..:P


hohohohoho...suke2!

tq soo much suamiku sayang..i lap u so much! mmuahh!! muahh!!

No comments:

Post a Comment