Wednesday, March 24, 2010

uwaaaaaaaaaaaaa!!!!

errkkk..ku cm kompius cket la..org ckp kalo pam kerap susu pn byk la kuar..ku dh try up kan kekerapan mengepam..tp ku tgk hasilnye same je cm dulu..xpun ade la lebih cket kot..erkk..cmne ek?waduh2..pening sudah..

oh lupe pulak..perkara yg ku takut dalam dunia BF ni akn berlaku x lame lg..uawaaaaa..!!
ku dh dpt surat dr PUNB pasal kursus ala2 BTN tu..ianya akn berlaku pda 05.04.2010 sehingga 08.04.2010..uwaaaaaa...nk nagis rasenye nih...!!

aku xtau la cmne nt..kene berjauhan ng anakku yg terchenta itu..mane penah ku berjauhan ng die walaupn satu hari..ini membuatkan hati ku gundah gulana...xsanggup rasenye weh! huhu...tp hakikatnye aku kene hadapi jua nt...ku kira2 stok untuk aafiya belom cukup lg..kalo cukop pn semput2 la..aku tgh n akn berusaha lebih lg..xkan mengalah!

mlm td aku set alarm kol 3 pg..tp aku terlajak smpi kol 4.30 pg..hahaha..tp ku gagahkan jua bangun tuk pam susu tuk anakku yg comel itu..mama nk bg yg terbaik saj tuk kamu nak..semoga Allah memberkatinya..amin

aduyai...aku ngah pk cmne nk pam n simpan susu kt sana nt n nk wt balik umah balik..mampukah aku lakukan sume tuh??..kt sana cmne keadaan pn xtau..de peti ice ke x lam bilik pn xtau..oh ye..lupa nk gtau..tempat kene kursus tu kt Kuala Lipis..seb baik xpat kt Besut nuh..mak aih jauh giler..alhamdulillah pat kt Kuala lipis je..

No comments:

Post a Comment