Friday, February 5, 2010

saya sgt suke hati..lalalalalalala..;p

riangnye dalam hati...bila.........? hehehe...bilaaaa..........? bila apakah??
:
:
:
:
:
jeng jeng jeng...................
:
:
tgk ni..
:
:
tgk ni..
:
:
:
:
:
:
:
:
tadaaaaaaaa!!!

hahaha..aku nk meroyan cket..boleh? (pg td aku dh sgt sedih time nk tranfer ebm pastu ebm ku TERTUMPAH...uwaaaaaaaaa!!)

hati riang..bila susu ku dh nampakkan hasilnye...hehehe..alhamdulillah..ni pn bru pas pam kt opis..sebenarnya dh lame aku xpam kt opis..biasanya aku balik umah tgh ari pam kt umah..tp mulai arini aku tekad nk start pam balik kt opis..alasan x pam kt opis? s3 ku berat sgt nk kelek mai opis nih..hahahaha..leh tima x alasan ngok ngek aku..tp sebenarnye aku segan coz aku dh pindah dpmt..so jauh la surau skang ni..astu lak kene melintasi dpmt2 lain..aku rase cket segan..tp aku nekad pasni aku nk buang rase segan tuh n nk mula balik pam kt opis..tp aku bwak manual aje..xkesah la..janji aku leh pam..hehehe
lalalalalala..
laalaalala..
lalalal..
(0_0)

2 comments:

  1. bestnya.. banyak rezeki aafiya.. kagum la kalo guna pam manual ni leh pump byk2.. ezan yang guna spectra ni pun cukup2 je.. sgt jealous... :)

    ReplyDelete
  2. alhamdulilah..rezeki aafiya..pam manual tu dh lame xpkai..mlas nk bwak spectra..berat..hehe..spectra pam kt umha time balik lunch je

    ReplyDelete