Tuesday, November 24, 2009

TERKEDU..

td ade akak opis aku kol tnykan pasal nuseri yg aku anta Aafiya tuh..die nk anta ank die kt ctu..aku pn soh la die kol owner tuh tny..pas die kol die ajk aku pegi tgk..aku bwak la die p..die pn decide nk anta ank die kt ctu jela..owner tu ckp leh je nk anta..aku dh pasan dh nape cm tergesa2 je nk anta ank die kt ctu.b4 ni duk ng mak sedara die kt umh die.aku mlas la nk tny kn.pastu die ckp nk anta sementara je.bulan 2 nanti die pat keje lain dh.kt melaka.

die ckp dulu dh penah dpt keje tu.tp die tolak coz pk jauh ng family.tp mak die duk melaka.pastu aku pn tny la die. ni nk keje jauh lak ni husben bg ke. xkesah ke. pastu die mula bergenang air mate.pelik gak aku.igt die sedih kene duk jauh ng husben die.pstu die ckp kt aku sebenarnye die de msalah family.skang ni die dh xtau nk wtpe.die dh cuba perthankan rumahtangga dorng.tp xnmpk jln keluar pn.die ckp die sorg je yg amik peranan nk perthankan lg.tp yg sebalah lg x buat.die ckp dh abis care dh.

aku kesian tgk die n ank2 die.ank die 2 org.die bwak mai opis.rupenye skang die duk menumpang umah member die.tgh nk cri umah bagai.kalo ikut hati die ckp nk bente je keje.tp die pk ank 2 die.nt dh masuk mahkamah pastu dorg claim mak xkeje lg pyah nk dpt hak jagaan ank2.die ckp ank2 biar ng die.aku terkedu dgr cite akak tu.dh menangis aku dlm hati nih.aku xtau nk responkan cmne bile die bercerita.aku jd xtau nk ckp ape.aku mampu berdoa die dpt yg baik2 je sume.n aku berdoa juga semoga Allah lindungi keluargaku dr perkara2 yg x diingini..nauzubillah..aku sgt takut..

No comments:

Post a Comment